Tuesday, July 21, 2009

..::.. HUMAN , LISTEN UP HERE ! ALL IS MY FAULT ! ...::..

HUMAN ! listen up here !
everything that i made wrong ,
sorry !
all is my fault !
我承认我是小气!对,我很小气!
我承认! 我承认! 我承认!
so , how?
what you want me to do?
OK LA, fine la,
i'm not human being! u happy?
我没有资格生存在这个世界,爽没有?
我不应该这么小气! 我不应该对你发脾气!
我承认我跟你们玩不下去!一点点就生气的那个人是我!
现在是谁没有站在谁的立场想?
我想回那天,我就真的很生气!
你觉得我是在向你摆着臭脸!对,我就是!
你在当场一直这样的讲。。。 一直再加盐加醋!
而且是每一个人都在笑!
笑什么?笑我啦!
我就一个人在那边静静也算了,你还不停的一直讲!
这样,你就算是有站在我的立场想啦!
OK, 这点,我承认!我小气!我不该发你的脾气!
当然啦,被笑的又不是你!
你是取笑的那一个!
你叫我直接!
but you want me how to direct in front of you?
disappointedly to the extreme? i think i was the one who disapointedly to the extreme !
u fulled me... i should be the one who dissapointed !
你终于讲出真心话了,
u want beat on me , right?
fine , ok ! FINE FINE FINE FINE FINE FINE FINE !
i dont know what should i reply you !

I SAY I ACKNOWLEDGMENT THAT IS MY FAULT !
MY FAULT ! MY FAULT ! MY FAULT !

ur sentence are really make me disapointed !
AGAIN AND AGAIN ! AGAIN AND AGAIN !
TIME BY TIME GOES ON !